Våga stå för det man säger?

En sak jag verkligen inte förstår mig på , det är folk som verkligen leker modemedvetna och typ.. aaah, bara e så töntiga!
Typ folk som tycker alla kläder är snygga bara för att det är inne, och inte alls bryr sig om om det är snyggt eller inte. Vi säger att det är inne med stuprörs jeans, och förra håret hatade man det, men helt plötsligt ba "ååå, jag måste köpa mig ett par stuprörs jeans"... "Varför det?" ... "jo, men det är ju inne nu"... asså skaffa ett liv! Alldeles nyss var det typ det värstaman visste, och alldeles as fult, men helt plötsligt har det blivit inne och då "måste" man ju ha det. Varför inte ha det man vill ha på sig och skita i om det är "inne" eller inte? blää..
såna människor ligger absolut på min minus lista.

Men men, nu ska jag inte klaga mer på människor.
Ska väl skaffa mig ett liv och gå och lägga mig eller nåt eftersom jag ska upp tidigt imorn.

GOODBYE SUCKERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback