yes!

Mission complete, haha. Efter några dagars tivel på om kärringens cykel någonsin kommer synas utanför hennes port igen så såg jag den faktiskt idag när jag gick från bussen! halelujah, tänkte jag och nu har jag nyss vart förbi där och gjort mitt jobb.
Va dum som tänkte att man kunde klippa upp däcket med en vanlig sax?! men aja, jag skruvade upp ventilerna istället. Det fungerar lika bra, för hon är så jävla lat i alla fall så hon orkar inte fixa det.


I'm ready to go


Det skönaste när man kommer hem från skolan/jobbet e ju fan att sätta på sig mjukis kläder och bara hänga framför tv:n typ. Och jag kommer tillbringa min Fredag på det viset, inget party för mig inte (hoppas ni andra får det kul, inte alls avis) men imorn, då jävlar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback