trött


Jag är så jävla trött, men äntligen är jag hemma! va ju som sagt på jobbet kl 7.15 idag eftersom det var jag som öppnade (suck). Men dagen har gått ganska fort i alla fall, och det gick mycket bättre än igår vill jag lova! Man får sig alltid ett gott skratt på det där stället asså.. hahaha. Måste nästan ta med ett anteckningsblock och skriva ner alla roliga händelser och kommentarer, för jag vet att det var en massa roliga idag, men jag kommer inte ihåg dem.
typiskt.


Läste en rolig artikel om Blondinbella igen, hahahaha, asså hon är så patetisk. Om den där "flask incidenten" vare, och hon skrev nåt med att "ofta brukar det komma fram flickor och be om autograf, det är typ gulligt".. HAHAA, ofta man vill ha autograf av henne? E hon typ Madonna eller? ... jisses. Och så skrev hon att anledningen till att folk e så upprörda på henne osv e för att hon "sticker ut så mycket".. ofta liksom. Hon ser ut som en i mängden, en vanlig jävla fjortis/brat som leker med sin pappas pengar. Fy fan


så såg det ut i morse runt 7 tiden..


Me looove, rosa "tights".. 79 kr på H&M.
Tycker snarare att det är strumpbyxor i tjockare material, för tights har inte fötter? jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback