tråååkigt

tre namn jag kallas för:
1. Jossan
2. gumman (?)
3. inget..?

tre internetalias jag haft:
1. demonomania
2. cherrydoll
3. ruttenapelsin

tre fysiska saker jag gillar hos mig själv:
1. ?
2. ?
3. ?

tre fysiska saker jag inte gillar hos mig själv:
1. lår
2. mage
3. vader.. säkert mer

tre saker som skrämmer mig:
1. allt hemskt som händer i dagens samhälle
2. mörker (ibland)
3. psykhem och mentalsjukhus

tre saker jag gör varje dag:
1. lyssnar på musik
2. äter
3. smsar

tre favoritband/artister: (just nu)
1. Skitsystem (always <3)
2. Massgrav
3. hmm

tre favoritlåtar: (just nu)
1. skunk
2. Vuxenliv
3. jävla fittor

tre saker jag vill ha i en relation:
1. passion
2. glädje, humor
3. gemensamma intressen

tre lögner:
1. jag åker till London ikväll
2. jag är rik
3. jag hatar allt & alla

tre sanningar:
1. jag är cp när jag blir full, haha
2. jag är trött
3. jag är lite bakis

tre saker hos killar som tänder mig (fysiskt):
1. rygg
2. händer
3. -

tre av mina favorithobbies:
1. musik
2. vänner
3. piercings

tre saker jag gärna vill göra nu:
1. köpa en massa kläder
2. vara i en second hand affär i london
3. knulla (XD)

tre platser jag vill resa till:
1. Grekland
2. Egypten
3. Paris

tre barnnamn jag gillar:
1. theodor
2. tyra
3. alva

tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. bli rik
2. skaffa barn
3. hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback