London om tre dagar!


Gårdagen var superkul, drog runt halv 2 från Aina tror jag. Riktigt najs!
Men det blev ju som jag trodde, jag var den enda som va utklädd.. men men, smällar man får ta.
Internet höll på att krångla hemma hos Aina men tillslut kunde jag kolla sl och jag hade typ 10 minuter på mig att hinna till mitt tåg, och jag som va måttligt berusad hittade helt klockrent på den där krångliga vägen tillbaks till tunnelbanan. hel sjukt, men så klart så missade jag tåget, men jag missade det PRECIS. vilket betyder att jag gick på 10 minuter, fast det kändes som en halvtimma. hahaha jisses asså.

idag var jag inte så lite bakis när jag vaknade, usch & blä. jag envisades ändå att följa med morsan och dennis till Willys för att handla. Men väl i bilen så mådde jag piss och fick för mig att stanna kvar i bilen och vila medans de handlade. Och jag somnade, haha.. sov typ i en halvtimme (storhandling?) så.. jag va mådde helt prima när jag vaknade sen. Sjukt! en halvtimmas vila botar baksmälla, tro mig!

Jäjä, nu sitter jag och kollar efter second hand affärer i London som jag ska besöka. Sökte på google och hittade några stycken: http://www.vagabond.se/vb/reportage.aspx?id=42414
så nu ska jag ta en heldag med far min och se vad jag kan fynda :) haha.
Bilder från gårdagen btw kommer inom kort, håll dig uppdaterad!

hejsväjs

Ps. hade på mig äkta bakiskläder today, fleece tröja och strumpbyxor is the shit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback