Har inget bättre för mig

DU
Exakt ålder? 19 år och 6 månader
Var bor du? Sthlm
Bor tillsammans med? Mamma och två kissar
Husdjur? två kissar
Färg på hus? nån gul färg
När är du född? 13 december 1988
När tar du studenten? gjorde det i år!
Något jobb? aa
När ska du sova ikväll? inte allt för tidigt hoppas jag, eftersom det är partaj hos aina
Duschat idag? nä, men ska
Kramat någon idag? nej
Pussat någon idag? Nej
Vad har du ätit idag? äter frukost just nu
Dagens klädsel? kommer bli kjol och mina nya strumpisar tror ja
Dagens smink? inget, än så länge. men ikväll kommer det bli massa, med tanke på temat ;)
Dagens sötnos? mina kissar
Dagens roligaste? dumt å göra det här på morgonen,... mitt hår blev lockigt trots allt! får jag väl säga då...
Dagens tråkigaste? jadu...
Har du många vänner? jao, hyffsat
Vem kramade du senast? sanna tror ja :)
Hur många har varit otrogna med dig? eh, inga vad jag vet
Har du pojk-/flickvän? Nej
Vem pratade du med i telefon senast? Jessicka
Vem fick du senast sms ifrån? Kevin

FAVORIT:
Film? svårt det där
Låt? svårt där med
Mat? allt är svårt.
Dryck? juice
Färg? Rosa
Stad? säger nog London där va
Land? England :D haa
Ämne i skolan? ja det va Bild..
Årstid? Sommar

SENASTE:
Personen du tänkte på? -
Gången du spydde?
hos jens för nåra månader sen
Gången du grät? kanske förra veckan..
Pizzan du åt? hmm, om pan pizza räknas så var det i torsdags på jobbet
Gången du var i Göteborg? va ett tag sen va
Gången du var i Sthlm? är där jämt :
Gången du var hög? har aldrig blivit det typ
Personen som såg dig gråta? kanske ida eller nån, på fyllan

ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt? beror på
Hund eller katt? katt
Ut och festa eller hemma och mysa? båda kan va mysigt, så det beror också på
Tv-spel eller datorspel? Tv spel
Singel eller upptagen? hmmm
Lunarstom, helgon eller Playahead? Playahead
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad, men om ja e full, ragga XD
Big Brother eller Paradise Hotel? paradise hotel ffs! hahaaaa
Svart hår eller blont? på mig eller på andra?
Blåa ögon eller bruna? Både och
Choklad eller lakrits? choklad!!
Göteborg eller Stockholm? Stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? eh?
Coca cola eller fanta? inget
Pizza eller kebab? kebab
Randigt eller prickigt? prickigt :)
Älska eller älskas? Båda
Leva eller dö? Leva

ANTAL:
Personer du älskar? typ inga.
Personer du hatar? ja, har en liten lista. haha
Personer som sagt jag älskar dig? nåra
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? HAHA!! de du
Glassar du ätit på en dag? hm, ingen aning
Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga :( men vill till Rassle
Gånger du haft minnesluckor? många.. haha
Gånger du varit hög? ..?
Personer du saknar just nu? ayman
Gånger ditt hjärta brustit? 1

VEM:
Vill du kyssa nu? vet inte
Ska du träffa imorgon? kanske ylva å kanske en annan
Sjöng du senast för? mig själv i duschen XD
Hade du senast en msn konversation med? Håkan
Spelade du tv-spel med senast? oj, ingen aning
Vill du ta med på en romantisk resa nu? ingen
Vill du kasta en sten i huvudet på? hahaaaa, det håller jag nog för mig själv
Förtjänar att dö? många idioter! speciellt solbritt
Vill du sova bredvid inatt? -

VAD:
Gör dig glad? Vänner & familj
Gör dig ledsen? Lögner, falskhet, tjafs.
Vad vill du helst göra nu? åka utomlands till ett varmt land, och London.. vilket jag gör på onsdag!
Önskar du att du slapp göra? eh.. vet inte
Vill du ha nu? min paj som står och suktar mig i köket
Önskar du dig i födelsedags present? hm. mycket
Längtar du till? London..å inte så mycket annat
Tycker du om dina betyg? Helt okej
Ångrar du i ditt liv? För mycket
Är det bästa som har hänt dig? vet inte, egypten resan kanske. sjukt kul!

Hur mycket är klockan? 11:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback